Friday, May 25, 2012

اقتباسات

"أنا قلت إن أنا كنت مرحلة في حياتك، وعدّت" "انتِ حلوة، بس المفروض تخسَي شويّة" "كل حاجة عندك فاكس، نفسي أعرف ايه الحاجة اللي بتهمّك فعلا؟" "مشكلتك إنّك بتفكري بسرعة، وبتكتبي بسرعة، فايدك بتغلط" "أسلوبك مستفز جدّا" "كنت نايم" "انتِ كنتِ قاسية عليهم أوي النهارده" "انتِ بدأتِ فعلا تبعدي عننا خلاص، والناس كلّها واخدة بالها" "شعب ما يمشيش غير بالكورباج" "مش بعاكس والله، بس انتِ حلوة فعلا" "مش مهم، المهم يصرف عليكِ" "طبعا هرمي حاجتك كلّها أما تمشي، ده أنا ما هصدّق الدنيا تروق من كراكيبك" "انتِ فين؟"

هل صار الكلام كله مُحزنًا؟ أم أن ذاكرتي تحتفظ بالسيء فقط؟

2 comments:

  1. سيئ !
    خالص مش معنى انه كلام كئيب يبقى سيئ على فكره ..

    ReplyDelete
  2. لن تتذكري تلك الكلمات إلا و أنت في مزاجك السئ .
    أما عندا تبتسمين من منظر طبيعي , من مشهد في الشارع . من لقاء أصدقاء لم تريهم منذ فتره وقتها ستتذكرين كل الكلمات الجميله

    ReplyDelete